Feedback skal være brugbar, relevant og værdifuld.
Lær at give feedback, som bliver hørt.
Køb “FEED BACK – så du bliver hørt” kr. 249,-
Køb både “FEED BACK – så du bliver hørt” og “Gaven i kritik” til kr. 375,- (du sparer ca. 15%)
Om bogen
Alt for meget kritik og feedback bliver givet, fordi afsenderen har behov for at sige noget, og ikke fordi modtageren reelt har gavn af feedbacken.
Når vi giver feedback, gør vi det for at få indflydelse. Vi vil gerne påvirke noget i en bestemt retning, nemlig den retning vi synes er rigtig. Som afsender har vi en tendens til at glemme, at vores feedback skal være relevant og brugbar og værdifuld for modtageren.
Oplever du, at din feedback bliver misforstået og modtaget som kritik? Og vil du gerne give en feedback, som er brugbar? Her får du inspiration til, hvordan du kan skabe de bedste betingelser for din feedback, så du bliver hørt.
Forfatter: Maj Bjerre
Forlag: Forlaget Pause
Bog: hæftet
Sprog: dansk
Sidetal: 180
ISBN: 978-87-970440-7-0
Udgivelse: 16. september 2020
Pris: 249,- kr. inkl. moms
"Hvordan giver jeg en feedback, som bliver hørt?" er det spørgsmål jeg har modtaget flest gange på mine mange foredrag rundt i Danmark med "Gaven i kritik" under armen. Bogen er skrevet i løbet af de sidste to år, og den er resultatet af – og svar på mange af de frustrationer, spørgsmål og dilemmaer, som jeg har mødt fra deltagerne på mine foredrag.
Derfor kan du forvente dig en bog, som giver dig den grundlæggende og nødvendige viden, er nem at forholde sig til, let forståelig og med en masse værktøjer, som du kan bruge med det samme.”
Det siger anmelderne:
Lektørudtalelse, Dansk Bog Center:
“Konkrete og gode jordnære råd om, hvad der fungerer og ikke fungerer godt i feedback-situationer på arbejdspladsen, med særligt fokus på lederens rolle.”
Det siger læserne:
★★★★★
–Thomas B.
★★★★★
–Anna Awasir Yousif K.
“Jeg har lige læst din bog “Feed Back” færdig, og syntes det er en super fin, velskrevet, praktisk og anvendelig bog 🤩👍🏼”
- Claus Roager, Foredragsholder og ejer af Enneagramstedet“Jeg kan klart anbefale bogen “FEED BACK så du bliver hørt. Maj vinkler emnet på en måde, som direkte kan henføres til virkelighedens udfordringer i alle former for kommunikation og samarbejde. Virkelig brugbar arbejdsbog, som skaber værdi i mit arbejde som stresscoach - Tak for god inspiration kære Maj!”
- Marianne Klarskov, Trivselskonsulent, Københavns Vestegn Politikreds“Det er en af de få bøger, som både er vigtig for medarbejderne og måske endnu mere for os ledere. Jeg vil anbefale alle at læse bogen, hvis du vil skabe de bedste betingelser for nye erkendelser i din organisation.”
- Ann-Christina Matzen Andreasen, Leder JAC (Europas bedste offentlige arbejdsplads, 2020)"Vi kommunikerer mere og mere. Men kommunikerer vi, så vi opnår det, vi gerne vil? Her er en bog til alle dem, som gerne vil skabe forandringer i samspillet mellem ledere og medarbejdere. Bogen er konkret og lige til at gå i gang med - nu."
- Birgitte Alstrøm, Ledelsesrådgiver hos Lederne"FEEDBACK så du bliver hørt - er en bog, som er lige til og kan benyttes på alle ledelsesniveauer. Den giver en bred indsigt til at få en en god feedbackkultur til at vokse på arbejdspladsen."
- Josephine af Rosenborg, Indkøbs- og servicechef hos Dansk Erhverv"Jeg er vil med den her bog! Den er virkelig god. Bogen er spækket med værdifulde og konkrete tips, så man kan bruge det."
- Heidi Thisgaard, HR-Director hos Napatech A/S
Læs også Gaven i kritik
Lær at modtage kritik og feedback uden at tage det personligt.